BidGate-palvelu soveltuu erinomaisesti ICT-konsulttien ja vakuutusmeklareiden käyttöön. Konsultoinnin jälkeinen kilpailutus on ehdottomasti vaativin ja pitkäkestoisin hankintaprosessin osa-alue, johon BidGate tuo tehokkaan ratkaisun.
BidGate-palvelun sähköiset automatisoidut prosessit mahdollistavat huomattavasti perinteistä mallia edullisemman, tarkemman ja nopeamman tavan kilpailuttaa yritysasiakkaiden hankinnat.
Asiakastarpeen mukaisen tarjouspyynnön suunnittelu ja luonti onnistuu helposti palveluun määriteltyjen sähköisten lomakkeiden avulla. Palvelussa on valmiina lähes 50 palveluntarjoajaa, joille tarjouspyynnön voi osoittaa nappia painamalla. Tarjouspyynnöt voi osoittaa myös uusille toimittajille sähköpostikutsun muodossa.
Lopputuloksena palvelu tuottaa tarjousten vertailun suoraan omaan käyttöliittymääsi. Tarjousvertailutyökalun avulla suoritat tarjousten kustannusten ja ominaisuuksien vertailun sekä tuotat asiakkaallesi selkeän raportin päätöksenteon perustaksi. Palvelu karsii perinteisen mallin mukaan toteutettujen kilpailutushankkeiden työvaiheita ja tuo säästöä myös sinun yrityksellesi nopeammin läpivietyjen kilpailutusten kautta. Palveluun tallentuu kaikkien tekemiesi hankintojen tiedot asiakaskohtaisesti, jolloin kilpailutuksen uusinta hoituu helposti sopimuskauden umpeutuessa.
Järjestelmän käytössä tukenasi toimivat BidGate-palvelun asiantuntijat, jotka varmistavat että hankinnan toteutus sujuu mutkattomasti alusta loppuun.
Esittelemme sinulle palvelun sisällön ja ominaisuudet, jolloin viimeistään vakuutut palvelun tehokkuudesta ja näet sen tuomat hyödyt myös sinun yrityksellesi.